wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Poznaniu
Data orzeczenia: 26 marca 2015
Data publikacji: 31 maja 2016
Istotność:
Poziom podobieństwa: 67% Wspólna treśćusługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, faktura, cena, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, ustalenie roczne, produkt, dostawca, współpraca, faktura, cena, opłata za usługi marketingowe, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, reklama, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, wierzytelność upadła, masa upadłości, promocja
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Data orzeczenia: 23 listopada 2011
Data publikacji: 14 lutego 2013 Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćusługi marketingowe, produkt, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, faktura -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługi marketingowe, promocja, produkt powoda, produkt, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, analiza sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostawca, pozwany, fotelik samochodowy, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka reklamowa, sprzedawca, rabat retrospektywny, upust, faktura, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, działanie marketingowe
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie
Data orzeczenia: 2 października 2012
Data publikacji: 18 czerwca 2020 Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćprzyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, produkt, gazetka, cena, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
przyjęcie towarów do sprzedaży, festiwal dostawców, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, produkt, upust, pobieranie opłaty, współpraca, gazetka, cena, obrót, negocjacja warunków umowy, warunki handlowe, interes strony powodowej, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca, akcja
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 14 grudnia 2016
Data publikacji: 9 lutego 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, strona powodowa, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, spółka komandytowa, współpraca handlowa, produkt powoda, korespondencję mailową, reklama
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 30 czerwca 2016
Data publikacji: 17 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćdostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, świadczenie usługi, usługi marketingowe, pozwany, marża handlowa opłaty, gazetka, produkt, klient -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, świadczenie usługi, usługi marketingowe, towar powodów, współpraca, pozwany, umowa o świadczenie usługi, marża handlowa opłaty, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, usługa intensyfikacji sprzedaży, sieć handlowa, klient, łączny obrót
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Białymstoku
Data orzeczenia: 1 lipca 2015
Data publikacji: 28 lipca 2015
Istotność:
Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, produkt, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, gazetki promocyjne, marża handlowa opłaty, pozwany, sklep -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, produkt, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, gazetki promocyjne, marża handlowa opłaty, produkt powoda, pozwany, jednorazowa opłata, działanie promocyjne, herbata, utrudnianie dostępu do rynku, sklep, lista asortymentowa, umowa, kompensata, usta, producent
Zobacz» |
wyrok Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 17 października 2014
Data publikacji: 30 stycznia 2015
Istotność:
Poziom podobieństwa: 62% Wspólna treśćprzyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, dostęp do rynków, pozwany, produkt, gazetka, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, bezpodstawnie uzyskana korzyść, sklep -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, dostęp do rynków, pozwany, towar powódki, produkt, gazetka, usługa scentralizowanej płatności, partner, świadczenie powódki, marża handlowa opłaty, usługa dodatkowej ekspozycji, testowanie nowych produktów, usługa wzmożona aktywności, pomoc materiałów reklamowych, czyn nieuczciwej konkurencji, bezpodstawnie uzyskana korzyść, sklep
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017
Data publikacji: 14 lipca 2017 Poziom podobieństwa: 62% Wspólna treśćgazetka, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, pozwany, faktura, czyn nieuczciwej konkurencji -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
rabat, dostawca, gazetka, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, współpraca, marża handlowa opłaty, towar powodów, pozwany, faktura, utrudnianie dostępu do rynku, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, nota obciążeniowa, promocja, sieć
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Data orzeczenia: 23 grudnia 2014
Data publikacji: 29 marca 2021 Poziom podobieństwa: 62% Wspólna treśćpozwany, marża handlowa, usługi marketingowe, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetki promocyjne, cena sprzedaży -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
pozwany, dostawca, marża handlowa, usługi marketingowe, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, karta okolicznościowa, wynagrodzenie za usługi, ustalenie roczne, logo, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, cały okres współpracy, cena towaru, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, usługa konsultacji handlowa, gazetki promocyjne, cena sprzedaży, wartość wynagrodzenia, sieć
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 20 marca 2017
Data publikacji: 16 kwietnia 2018 Poziom podobieństwa: 62% Wspólna treśćgazetka, towar, usługa, produkt, poprzednik prawny, nieuczciwa konkurencja, sprzedaż, pozwany, marża handlowa, sklep, cena -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
gazetka, towar, usługa, produkt, poprzednik prawny, nieuczciwa konkurencja, premia, dostawca, sprzedaż, pozwany, marża handlowa, rabat, współpraca, promocja, usługa promocyjna, sklep, cena, reklama, obrót, umowa
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 21 lutego 2018
Data publikacji: 18 maja 2018
Istotność:
Poziom podobieństwa: 62% Wspólna treśćdostęp do rynków, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, przedsiębiorca, sklep -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, pozwany, przedsiębiorca, katalog promocyjny, pośrednik, współpraca handlowa, pozwana spółka, reklamowanie produktu, zysk, sklep, zamieszczanie informacji, odbiorca towaru
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 11 maja 2017
Data publikacji: 1 marca 2018
Istotność:
Poziom podobieństwa: 62% Wspólna treśćusługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, gazetka -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, warunki handlowe, dostęp do rynków, wierzytelność, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, konkretne twierdzenie, gazetka, umowa, zawezwanie do próby ugodowej, cedent, posiedzenie pojednawcze, współpraca handlowa, przedawnienie, wniosek dowodowy
Zobacz» |
uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 2 września 2014
Data publikacji: 24 września 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 62% Wspólna treśćprodukt, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, faktura, marża handlowa opłaty, pozwany, sklep, dostęp do rynków, usługa, cena, gazetki promocyjne -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, premia, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, faktura, marża handlowa opłaty, pozwany, sklep, promocja, obrót, współpraca, dostęp do rynków, usługa, cena, gazetki promocyjne, pozwana opłata
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 29 maja 2014
Data publikacji: 27 sierpnia 2014 Poziom podobieństwa: 62% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, pozwany, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, cena, gazetka, usługi marketingowe, produkt -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
premia pieniężna, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca, pozwany, marża handlowa opłaty, dostawca, dostęp do rynków, dodatkowa opłata, cena, gazetka, scentralizowana płatność, usługi marketingowe, reklama, sieć, usługa testowania nowych produktów, produkt
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Data orzeczenia: 15 grudnia 2016
Data publikacji: 7 czerwca 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 61% Wspólna treśćpozwany, produkt, dostęp do rynków, sklep, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, wyrób, świadczenie usług marketingowych, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
pozwany, produkt, dostawca, dostęp do rynków, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, sklep, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep firmowy, produkt powódki, dodatkowa usługa, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, wyrób, świadczenie usług marketingowych, współpraca, opłata wstępna, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, akcja
Zobacz» |
wyrok Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Data orzeczenia: 29 marca 2011
Data publikacji: 14 lutego 2013 Poziom podobieństwa: 61% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, świadczenie usług marketingowych, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, cena -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, świadczenie usług marketingowych, przyjęcie towarów do sprzedaży, woda mineralna, faktura, pozwany, faktura za usługi marketingowe, rzekoma usługa marketingowa, przedstawiciel handlowy, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, nowy towar, umowa o usługi, porozumienie kompensacyjne, sieć dystrybucyjna, przedmiotowy towar, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, cena
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Data orzeczenia: 28 stycznia 2014
Data publikacji: 12 marca 2014
Istotność:
Poziom podobieństwa: 61% Wspólna treśćusługi marketingowe, gazetka, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, opłata marketingowa, cena -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługi marketingowe, produkt powoda, gazetka, rabat, promocja, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, hipermarket, towar powodów, umowa o współpracy, pozwany, reklama, opłata za usługi marketingowe, opłata marketingowa, cena, gazetka reklamowa
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Data orzeczenia: 3 lipca 2013
Data publikacji: 7 września 2013 Poziom podobieństwa: 61% Wspólna treśćopłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, usługa, produkt, pozwany, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, sklep -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, warunek współpracy, współpraca handlowa, nieuczciwa konkurencja, usługa, aneks, sieć handlowa, dostawca, produkt, pozwany, usługa promocyjna, akcja promocyjna, promocja, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, sklep, umowa o współpracy, dopuszczenie towarów do sprzedaży, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Rzeszowie
Data orzeczenia: 22 stycznia 2016
Data publikacji: 18 lutego 2016 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 60% Wspólna treśćusługi marketingowe, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, przedsiębiorca, marża handlowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
umowa handlowa, program, współpraca, usługi marketingowe, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostawca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, organizator, dostęp do rynków, billboard, przedsiębiorca, zakres projektów, marża handlowa, partner, akcja marketingowa, bonus marketingowy
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 25 kwietnia 2018
Data publikacji: 7 lutego 2019 Poziom podobieństwa: 60% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, sklep, przedsiębiorca, marża handlowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
czyn nieuczciwej konkurencji, uczestnik sieci, dostęp do rynków, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, usługi marketingowe, agent, opłata za przyjęcie towarów, obsługa sieci, sklep, współpraca, utrudnianie dostępu do rynku, przedsiębiorca, marża handlowa, dodatkowa opłata, umowa handlowa, organizator sieci, gazetka reklamowa
Zobacz» |