Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

V ACa 645/13 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Katowicach z 2014-01-24

IX GC 1393/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Poznaniu

Data orzeczenia: 26 marca 2015

Data publikacji: 31 maja 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 67%

Wspólna treść

usługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, faktura, cena, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, ustalenie roczne, produkt, dostawca, współpraca, faktura, cena, opłata za usługi marketingowe, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, reklama, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, wierzytelność upadła, masa upadłości, promocja
Zobacz»

I ACa 893/11

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Gdańsku

Data orzeczenia: 23 listopada 2011

Data publikacji: 14 lutego 2013

Poziom podobieństwa: 63%

Wspólna treść

usługi marketingowe, produkt, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, faktura
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, promocja, produkt powoda, produkt, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, analiza sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostawca, pozwany, fotelik samochodowy, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka reklamowa, sprzedawca, rabat retrospektywny, upust, faktura, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, działanie marketingowe
Zobacz»

I ACa 864/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Krakowie

Data orzeczenia: 2 października 2012

Data publikacji: 18 czerwca 2020

Poziom podobieństwa: 63%

Wspólna treść

przyjęcie towarów do sprzedaży, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, produkt, gazetka, cena, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • przyjęcie towarów do sprzedaży, festiwal dostawców, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, pozwany, produkt, upust, pobieranie opłaty, współpraca, gazetka, cena, obrót, negocjacja warunków umowy, warunki handlowe, interes strony powodowej, marża handlowa opłaty, przedsiębiorca, akcja
Zobacz»

I ACa 1890/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 grudnia 2016

Data publikacji: 9 lutego 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 63%

Wspólna treść

gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, strona powodowa, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, spółka komandytowa, współpraca handlowa, produkt powoda, korespondencję mailową, reklama
Zobacz»

I ACa 1349/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 30 czerwca 2016

Data publikacji: 17 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 63%

Wspólna treść

dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, świadczenie usługi, usługi marketingowe, pozwany, marża handlowa opłaty, gazetka, produkt, klient
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, świadczenie usługi, usługi marketingowe, towar powodów, współpraca, pozwany, umowa o świadczenie usługi, marża handlowa opłaty, gazetka, usługa marketingowego wspierania sprzedaży, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, usługa intensyfikacji sprzedaży, sieć handlowa, klient, łączny obrót
Zobacz»

I ACa 180/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Białymstoku

Data orzeczenia: 1 lipca 2015

Data publikacji: 28 lipca 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 63%

Wspólna treść

czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, produkt, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, gazetki promocyjne, marża handlowa opłaty, pozwany, sklep
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, produkt, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, gazetki promocyjne, marża handlowa opłaty, produkt powoda, pozwany, jednorazowa opłata, działanie promocyjne, herbata, utrudnianie dostępu do rynku, sklep, lista asortymentowa, umowa, kompensata, usta, producent
Zobacz»

I ACa 541/14

wyrok

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 17 października 2014

Data publikacji: 30 stycznia 2015

Istotność:

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, dostęp do rynków, pozwany, produkt, gazetka, marża handlowa opłaty, czyn nieuczciwej konkurencji, bezpodstawnie uzyskana korzyść, sklep
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, dostęp do rynków, pozwany, towar powódki, produkt, gazetka, usługa scentralizowanej płatności, partner, świadczenie powódki, marża handlowa opłaty, usługa dodatkowej ekspozycji, testowanie nowych produktów, usługa wzmożona aktywności, pomoc materiałów reklamowych, czyn nieuczciwej konkurencji, bezpodstawnie uzyskana korzyść, sklep
Zobacz»

I ACa 165/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 11 kwietnia 2017

Data publikacji: 14 lipca 2017

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

gazetka, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, pozwany, faktura, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • rabat, dostawca, gazetka, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, przedsiębiorca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, współpraca, marża handlowa opłaty, towar powodów, pozwany, faktura, utrudnianie dostępu do rynku, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót, nota obciążeniowa, promocja, sieć
Zobacz»

I ACa 590/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Poznaniu

Data orzeczenia: 23 grudnia 2014

Data publikacji: 29 marca 2021

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

pozwany, marża handlowa, usługi marketingowe, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetki promocyjne, cena sprzedaży
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • pozwany, dostawca, marża handlowa, usługi marketingowe, nieuczciwa konkurencja, opłata za przyjęcie towarów, karta okolicznościowa, wynagrodzenie za usługi, ustalenie roczne, logo, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, cały okres współpracy, cena towaru, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, usługa konsultacji handlowa, gazetki promocyjne, cena sprzedaży, wartość wynagrodzenia, sieć
Zobacz»

I ACa 2062/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 20 marca 2017

Data publikacji: 16 kwietnia 2018

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

gazetka, towar, usługa, produkt, poprzednik prawny, nieuczciwa konkurencja, sprzedaż, pozwany, marża handlowa, sklep, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • gazetka, towar, usługa, produkt, poprzednik prawny, nieuczciwa konkurencja, premia, dostawca, sprzedaż, pozwany, marża handlowa, rabat, współpraca, promocja, usługa promocyjna, sklep, cena, reklama, obrót, umowa
Zobacz»

VII AGa 149/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 lutego 2018

Data publikacji: 18 maja 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

dostęp do rynków, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, przedsiębiorca, sklep
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostęp do rynków, dostawca, usługi marketingowe, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, pozwany, przedsiębiorca, katalog promocyjny, pośrednik, współpraca handlowa, pozwana spółka, reklamowanie produktu, zysk, sklep, zamieszczanie informacji, odbiorca towaru
Zobacz»

I ACa 350/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 11 maja 2017

Data publikacji: 1 marca 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, gazetka
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, warunki handlowe, dostęp do rynków, wierzytelność, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, konkretne twierdzenie, gazetka, umowa, zawezwanie do próby ugodowej, cedent, posiedzenie pojednawcze, współpraca handlowa, przedawnienie, wniosek dowodowy
Zobacz»

XXVI GC 28/12

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 2 września 2014

Data publikacji: 24 września 2014

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, faktura, marża handlowa opłaty, pozwany, sklep, dostęp do rynków, usługa, cena, gazetki promocyjne
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, faktura, marża handlowa opłaty, pozwany, sklep, promocja, obrót, współpraca, dostęp do rynków, usługa, cena, gazetki promocyjne, pozwana opłata
Zobacz»

I ACa 1771/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 29 maja 2014

Data publikacji: 27 sierpnia 2014

Poziom podobieństwa: 62%

Wspólna treść

czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, pozwany, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, cena, gazetka, usługi marketingowe, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • premia pieniężna, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca, pozwany, marża handlowa opłaty, dostawca, dostęp do rynków, dodatkowa opłata, cena, gazetka, scentralizowana płatność, usługi marketingowe, reklama, sieć, usługa testowania nowych produktów, produkt
Zobacz»

V ACa 217/16

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Gdańsku

Data orzeczenia: 15 grudnia 2016

Data publikacji: 7 czerwca 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 61%

Wspólna treść

pozwany, produkt, dostęp do rynków, sklep, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, wyrób, świadczenie usług marketingowych, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • pozwany, produkt, dostawca, dostęp do rynków, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, sklep, usługa promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep firmowy, produkt powódki, dodatkowa usługa, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, wyrób, świadczenie usług marketingowych, współpraca, opłata wstępna, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, akcja
Zobacz»

I ACa 118/11

wyrok

Sąd Apelacyjny w Gdańsku

Data orzeczenia: 29 marca 2011

Data publikacji: 14 lutego 2013

Poziom podobieństwa: 61%

Wspólna treść

czyn nieuczciwej konkurencji, świadczenie usług marketingowych, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, świadczenie usług marketingowych, przyjęcie towarów do sprzedaży, woda mineralna, faktura, pozwany, faktura za usługi marketingowe, rzekoma usługa marketingowa, przedstawiciel handlowy, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, nowy towar, umowa o usługi, porozumienie kompensacyjne, sieć dystrybucyjna, przedmiotowy towar, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, cena
Zobacz»

I ACa 702/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Gdańsku

Data orzeczenia: 28 stycznia 2014

Data publikacji: 12 marca 2014

Istotność:

Poziom podobieństwa: 61%

Wspólna treść

usługi marketingowe, gazetka, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, opłata marketingowa, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, produkt powoda, gazetka, rabat, promocja, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, hipermarket, towar powodów, umowa o współpracy, pozwany, reklama, opłata za usługi marketingowe, opłata marketingowa, cena, gazetka reklamowa
Zobacz»

I ACa 505/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Poznaniu

Data orzeczenia: 3 lipca 2013

Data publikacji: 7 września 2013

Poziom podobieństwa: 61%

Wspólna treść

opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, usługa, produkt, pozwany, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, sklep
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, warunek współpracy, współpraca handlowa, nieuczciwa konkurencja, usługa, aneks, sieć handlowa, dostawca, produkt, pozwany, usługa promocyjna, akcja promocyjna, promocja, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, sklep, umowa o współpracy, dopuszczenie towarów do sprzedaży, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Zobacz»

VI GC 43/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Rzeszowie

Data orzeczenia: 22 stycznia 2016

Data publikacji: 18 lutego 2016

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 60%

Wspólna treść

usługi marketingowe, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, przedsiębiorca, marża handlowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • umowa handlowa, program, współpraca, usługi marketingowe, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, dostawca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, pozwany, opłata za przyjęcie towarów, organizator, dostęp do rynków, billboard, przedsiębiorca, zakres projektów, marża handlowa, partner, akcja marketingowa, bonus marketingowy
Zobacz»

VII AGa 272/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 25 kwietnia 2018

Data publikacji: 7 lutego 2019

Poziom podobieństwa: 60%

Wspólna treść

czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, usługi marketingowe, opłata za przyjęcie towarów, sklep, przedsiębiorca, marża handlowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • czyn nieuczciwej konkurencji, uczestnik sieci, dostęp do rynków, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, usługi marketingowe, agent, opłata za przyjęcie towarów, obsługa sieci, sklep, współpraca, utrudnianie dostępu do rynku, przedsiębiorca, marża handlowa, dodatkowa opłata, umowa handlowa, organizator sieci, gazetka reklamowa
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Elżbieta Pieknik-Tkacz
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Katowicach
Osoba, która wytworzyła informację:  Iwona Wilk,  Anna Tabak
Data wytworzenia informacji: