uzasadnienie Sąd Okręgowy w Bydgoszczy
Data orzeczenia: 20 października 2015
Data publikacji: 19 września 2022 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćprodukt, dostawca, promocja, pozwany, reklama, umowa, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
produkt, usługa promocyjna, dostawca, gazetka, promocja, pozwany, rabat, kontrakt, umowa o współpracy, usługi marketingowe, reklama, umowa, współpraca handlowa, asortyment, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura, rynek
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 8 czerwca 2018
Data publikacji: 14 września 2018 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćprodukt, promocja, akcja promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, umowa, marża handlowa opłaty, sieć -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
produkt, analiza rynkowa, sprzedaż produktu, warunki handlowe, promocja, akcja promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, premia pieniężna, koszt wyposażenia, wyposażenie sklepu, współpraca, grupa towarowa, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, usługa, umowa, marża handlowa opłaty, sieć
Zobacz» |
uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie
Data orzeczenia: 2 września 2014
Data publikacji: 24 września 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćdostawca, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, marża handlowa opłaty, pozwany, promocja, dostęp do rynków -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, premia, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, faktura, marża handlowa opłaty, pozwany, sklep, promocja, obrót, współpraca, dostęp do rynków, cena, gazetki promocyjne, pozwana opłata, nabywca
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 3 listopada 2015
Data publikacji: 30 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, marża handlowa opłaty, pozwany, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, sieć -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, premia, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, marża handlowa opłaty, obrót, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, nabywca, sieć handlowa, cena, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, działanie promocyjne, sieć
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Łodzi
Data orzeczenia: 3 lutego 2017
Data publikacji: 14 marca 2017 Poziom podobieństwa: 66% Wspólna treśćprodukt, pozwany, sieć, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, dostawca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
produkt, usługi marketingowe, pozwany, sieć, produkt strony powodowej, umowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, opłata za przyjęcie towarów, powodowa spółka, czyn nieuczciwej konkurencji, faktura, zestawienie transakcji, marką producenta, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, transakcja pomiędzy stronami, nowy produkt, testowanie produktów, dostawca
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 17 kwietnia 2019
Data publikacji: 26 czerwca 2019 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćdystrybucja, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, umowa, dostawca, pozwany, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dystrybucja, produkt, napój energetyczny, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, przedstawiciel handlowy, indeks, czyn nieuczciwej konkurencji, system komputerowy, swoboda kontraktowania, umowa, dostawca, przedsiębiorca, pozwany, współpraca, producent, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, opłata za wprowadzenie
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Data orzeczenia: 23 listopada 2011
Data publikacji: 14 lutego 2013 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćpromocja, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, sprzedawca, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługi marketingowe, promocja, produkt powoda, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, analiza sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostawca, pozwany, fotelik samochodowy, czyn nieuczciwej konkurencji, gazetka reklamowa, sprzedawca, rabat retrospektywny, upust, faktura, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, działanie marketingowe, marża handlowa opłaty, obrót
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 17 stycznia 2014
Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, marża handlowa opłaty -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, reklama, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, marża handlowa opłaty, usługa zarządzania, opłata za usługi, dzień zapłaty, zakres marketingu i reklamy, wymierny efekt, przedsiębiorca, odbiorca, dostarczony towar
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Białymstoku
Data orzeczenia: 1 lipca 2015
Data publikacji: 28 lipca 2015
Istotność:
Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćczyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, produkt, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, pozwany, umowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, produkt, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, przedsiębiorca, gazetki promocyjne, marża handlowa opłaty, produkt powoda, pozwany, jednorazowa opłata, działanie promocyjne, herbata, utrudnianie dostępu do rynku, sklep, lista asortymentowa, umowa, kompensata, usta, producent
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Data orzeczenia: 3 lipca 2013
Data publikacji: 7 września 2013 Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćopłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, sieć, dostawca, produkt, pozwany, akcja promocyjna, promocja, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, umowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, warunek współpracy, współpraca handlowa, nieuczciwa konkurencja, aneks, sieć, sieć handlowa, dostawca, produkt, pozwany, usługa promocyjna, akcja promocyjna, promocja, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, umowa, sklep, umowa o współpracy, dopuszczenie towarów do sprzedaży
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 14 grudnia 2016
Data publikacji: 9 lutego 2017
Istotność:
Poziom podobieństwa: 65% Wspólna treśćprzyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, strona powodowa, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, spółka komandytowa, współpraca handlowa, produkt powoda, korespondencję mailową, reklama, usługa zarządzania
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Data orzeczenia: 20 marca 2019
Data publikacji: 25 sierpnia 2020 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćdostawca, sieć, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, produkt, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, umowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługa promocyjna, dostawca, sieć, dostęp do rynków, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, produkt, sklep, opłata za przyjęcie towarów, obrót, czyn nieuczciwej konkurencji, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, mrożonka, współpraca, uczestnik sieci, faktura, przedsiębiorca, umowa
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie
Data orzeczenia: 14 listopada 2013
Data publikacji: 8 września 2014 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćreklama, produkt, dostawca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, promocja, sieć, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
reklama, produkt, dostawca, sklep, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, udział w katalogu, usługi marketingowe, promocja, sieć, generalna umowa, świadczenie usług promocyjnych, usługa promocyjna i reklamowa, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, całość obrotu, przyjęcie towarów do sprzedaży, faktura
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Szczecinie
Data orzeczenia: 8 września 2016
Data publikacji: 27 października 2016
Istotność:
Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćdostęp do rynków, dystrybucja, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa, umowa, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, opłata za przyjęcie -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, dystrybucja, produkt, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, współpraca, marża handlowa, umowa, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, przedsiębiorca, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, napój, promowanie produktów, opłata za przyjęcie, równe miary, usługi marketingowe, zakres dystrybucji, teren działania
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 13 maja 2016
Data publikacji: 23 stycznia 2017 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, marża handlowa opłaty, sieć, umowa -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, badanie laboratoryjne, dostawca, produkt, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, sieć, warunek współpracy, sieć handlowa, cena, utrudnienie dostępu do rynku, sieć sprzedaży detalicznej, negocjacja, umowa, opakowanie
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 6 czerwca 2014
Data publikacji: 15 listopada 2014
Istotność:
Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćdostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, pozwany, produkt, sprzedawca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, reklama, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, usługi marketingowe, pozwany, produkt, dodatkowy produkt, przedsiębiorca, sprzedawca, zbycie towarów, towar finalnemu odbiorcy, utrudnianie dostępu do rynku, sieć handlowa, postępowanie upadłościowe, umowy marketingowe
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 8 stycznia 2016
Data publikacji: 19 lutego 2016
Istotność:
Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, reklama, sieć, nieuczciwa konkurencja, akcja promocyjna, sprzedawca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, dostęp do rynków, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, sklep, marża handlowa opłaty, reklama, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przedsiębiorca, akcja promocyjna, współpraca, cena, sprzedawca
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 9 lutego 2016
Data publikacji: 17 października 2016 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćdostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, reklama, produkt, marża handlowa opłaty, sieć -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
rabat, dostawca, dostęp do rynków, obrót, logo, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, ekspozycja, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, reklama, usługi marketingowe, produkt, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, sieć, premia pieniężna, towar powodów, cena
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Poznaniu
Data orzeczenia: 13 maja 2015
Data publikacji: 31 sierpnia 2015 Poziom podobieństwa: 64% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, umowa, marża handlowa opłaty -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
dostawca, usługa promocyjna, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, dostęp do rynków, opłata za przyjęcie towarów, premia pieniężna, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, dzień zapłaty, folder, współpraca, działanie promocyjne, dodatkowa opłata, pozwana spółka, umowa, marża handlowa opłaty, ekwiwalentność, umowa sprzedaży, odbiorca
Zobacz» |
wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie
Data orzeczenia: 6 czerwca 2014
Data publikacji: 20 października 2014
Istotność:
Poziom podobieństwa: 63% Wspólna treśćekspozycja, reklama, produkt, dostawca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, dostęp do rynków, sprzedawca -
Wspólne odwołania prawne
-
Powiązana tematyka
-
Ważne frazy
usługi marketingowe, ekspozycja, reklama, produkt, dostawca, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, sklep, ekspozycja towaru, pozwany, ekspozycja produktów, dostęp do rynków, sprzedawca, zbycie towarów, fakt wykonania usługi, przedsiębiorca, faktura i nota obciążeniowa, powodów usługi
Zobacz» |