Serwis Internetowy Portal Orzeczeń używa plików cookies. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, by pliki cookies były zapisywane na dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając dalej z serwisu wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies , zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

V ACa 536/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Katowicach z 2016-03-02

I ACa 604/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 9 lutego 2016

Data publikacji: 17 października 2016

Poziom podobieństwa: 72%

Wspólna treść

rabat, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, rynek, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, usługi marketingowe, produkt, marża handlowa opłaty
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • rabat, dostawca, dostęp do rynków, obrót, logo, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, ekspozycja, rynek, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, reklama, usługi marketingowe, produkt, przedsiębiorca, marża handlowa opłaty, sieć, premia pieniężna, towar powodów
Zobacz»

XXVI GC 28/12

uzasadnienie

Sąd Okręgowy w Warszawie

Data orzeczenia: 2 września 2014

Data publikacji: 24 września 2014

Orzeczenie nieprawomocne

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

dostawca, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, marża handlowa opłaty, pozwany, promocja, współpraca, usługa, cena, gazetki promocyjne
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa promocyjna, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, faktura, marża handlowa opłaty, pozwany, sklep, promocja, obrót, współpraca, dostęp do rynków, usługa, cena, gazetki promocyjne, pozwana opłata
Zobacz»

I ACa 615/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 5 listopada 2014

Data publikacji: 24 lutego 2017

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

dostawca, usługa, upust, cena, gazetka, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, rynek, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, rabat, akcja promocyjna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługa, upust, cena, gazetka, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, rynek, czyn nieuczciwej konkurencji, warunek handlowy sprzedaży, pozwany, przedsiębiorca, rabat, cena detaliczna, gazetka reklamowa, utrudnianie dostępu do rynku, sprzedawca, akcja promocyjna, zysk
Zobacz»

I ACa 2036/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 12 czerwca 2017

Data publikacji: 23 lipca 2018

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

nieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, dostawca, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, cena, dopuszczenie towaru, umowa, promocja, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • nieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, dostawca, siedziba w miejscowości, warunki handlowe, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, negocjacja, sklep, marża handlowa, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, cena, dopuszczenie towaru, umowa, finalny odbiorca, promocja, produkt
Zobacz»

I ACa 864/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Krakowie

Data orzeczenia: 2 października 2012

Data publikacji: 18 czerwca 2020

Poziom podobieństwa: 71%

Wspólna treść

przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, pozwany, produkt, upust, współpraca, gazetka, cena, umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • strona powodowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, festiwal dostawców, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, dostęp do rynków, pozwany, produkt, upust, pobieranie opłaty, współpraca, gazetka, cena, obrót, negocjacja warunków umowy, umowa, warunki handlowe
Zobacz»

VI GC 261/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Rzeszowie

Data orzeczenia: 20 grudnia 2013

Data publikacji: 27 stycznia 2014

Poziom podobieństwa: 70%

Wspólna treść

usługi marketingowe, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, gazetka, rynek, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, rabat, akcja promocyjna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, dostęp do rynków, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, gazetka, faktura, rynek, przyjęcie towarów do sprzedaży, porozumienie, reklama, marża handlowa opłaty, miejsce paletowe, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, rabat, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Zobacz»

I ACa 505/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Poznaniu

Data orzeczenia: 3 lipca 2013

Data publikacji: 7 września 2013

Poziom podobieństwa: 70%

Wspólna treść

współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, usługa, aneks, dostawca, produkt, pozwany, akcja promocyjna, promocja, marża handlowa opłaty, umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • współpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, warunek współpracy, współpraca handlowa, nieuczciwa konkurencja, usługa, aneks, sieć handlowa, dostawca, produkt, pozwany, usługa promocyjna, akcja promocyjna, promocja, dostęp do rynków, marża handlowa opłaty, umowa, sklep, umowa o współpracy
Zobacz»

I ACa 792/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Poznaniu

Data orzeczenia: 30 października 2013

Data publikacji: 13 stycznia 2014

Poziom podobieństwa: 70%

Wspólna treść

przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, akcja promocyjna, współpraca, dostawca, marża handlowa opłaty, umowa handlowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, współpraca handlowa, współpraca, bezpodstawnie uzyskana korzyść, dostawca, świadczenie usług marketingowych, działanie promocyjne, fiszka, marża handlowa opłaty, sprzedaż kosmetyków, usługa promocji, umowa handlowa, spisa kosztów, dostęp do rynków
Zobacz»

I ACa 226/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 3 listopada 2015

Data publikacji: 30 czerwca 2016

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, rynek, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa, marża handlowa opłaty, pozwany, współpraca, cena, akcja promocyjna
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, premia, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, rynek, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa, marża handlowa opłaty, obrót, usługa promocyjna, pozwany, przedsiębiorca, współpraca, nabywca, sieć handlowa, cena, akcja promocyjna, zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Zobacz»

I ACa 1890/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 grudnia 2016

Data publikacji: 9 lutego 2017

Istotność:

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, pozwany, rynek, współpraca, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, dostawca, zarządzanie budżetem, opłata za przyjęcie towarów, budżet marketingowy, produkt, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, pozwany, strona powodowa, rynek, współpraca, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, usługa promocyjna, spółka komandytowa, współpraca handlowa, produkt powoda
Zobacz»

I ACa 2162/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 8 stycznia 2016

Data publikacji: 19 lutego 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, rynek, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, nieuczciwa konkurencja, gazetka, akcja promocyjna, współpraca, cena
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, rynek, zarządzanie budżetem, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, sklep, marża handlowa opłaty, reklama, sieć, utrudnianie dostępu do rynku, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przedsiębiorca, akcja promocyjna, współpraca, cena, sprzedawca
Zobacz»

I ACa 957/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Poznaniu

Data orzeczenia: 5 stycznia 2015

Data publikacji: 14 kwietnia 2015

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

rabat, pozwany, usługi marketingowe, współpraca, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, cena, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, promocja, umowa, produkt
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • rabat, pozwany, usługi marketingowe, faktura, współpraca, usługa dystrybucyjna, element ceny, dostawca, stały rabat, czyn nieuczciwej konkurencji, cena, ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, moduł, sporna kwota, promocja, umowa, produkt
Zobacz»

VII AGa 169/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 13 marca 2018

Data publikacji: 4 lipca 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, opłata za przyjęcie towarów, odbiorca, rynek, usługi marketingowe, pozwany, produkt, marża handlowa opłaty, współpraca, umowa
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, obrót, opłata za przyjęcie towarów, odbiorca, rynek, usługi marketingowe, pozwany, sprzedawca, produkt, marża handlowa opłaty, współpraca, porozumienie, premia pieniężna, wspólne przedsięwzięcie, umowa, przedsiębiorca
Zobacz»

I ACa 695/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 12 lutego 2016

Data publikacji: 11 maja 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

dostawca, rabat, opłata za przyjęcie towarów, towar powódki, czyn nieuczciwej konkurencji, rynek, przyjęcie towarów do sprzedaży, upust, pozwany, marża handlowa opłaty, cena, usługi marketingowe
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, rabat, opłata za przyjęcie towarów, towar powódki, przyjęcie towarów powódki, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, rynek, przyjęcie towarów do sprzedaży, upust, pozwany, marża handlowa opłaty, cena, usługi marketingowe, sieć sklepów, obrót, premia, marketing, nabywca, sklep wielkopowierzchniowy
Zobacz»

I ACa 346/12

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 23 października 2012

Data publikacji: 7 marca 2013

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

usługi marketingowe, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, współpraca, produkt, akcja promocyjna, gazetki promocyjne
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, dostawca, trzeci kwartał, karta promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, strona powodowa, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, współpraca, warunki handlowe, produkt, przedsiębiorca, warszawa, akcja promocyjna, sklep, umowa o współpracy, gazetki promocyjne
Zobacz»

IX GC 1393/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Okręgowy w Poznaniu

Data orzeczenia: 26 marca 2015

Data publikacji: 31 maja 2016

Istotność:

Poziom podobieństwa: 69%

Wspólna treść

usługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, dostawca, współpraca, cena, marża handlowa opłaty, promocja
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, ustalenie roczne, produkt, dostawca, współpraca, faktura, cena, opłata za usługi marketingowe, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, reklama, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, wierzytelność upadła, masa upadłości, promocja
Zobacz»

I ACa 1215/13

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 17 stycznia 2014

Data publikacji: 29 maja 2014

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

dostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, rynek, marża handlowa opłaty, odbiorca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, dostęp do rynków, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, zarządzanie budżetem, budżet marketingowy, rynek, marża handlowa opłaty, usługa zarządzania, opłata za usługi, dzień zapłaty, zakres marketingu i reklamy, wymierny efekt, przedsiębiorca, odbiorca
Zobacz»

I ACa 1029/14

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 14 stycznia 2015

Data publikacji: 24 lutego 2015

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

usługi marketingowe, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża, produkt, promocja, pozwany, dostawca, nieuczciwa konkurencja
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • premia pieniężna, usługi marketingowe, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, sprzedawca, opłata za przyjęcie towarów, scentralizowana płatność, gazetka, marża, obrót, produkt, skarbonka, promocja, pozwany, dostawca, faktura, nieuczciwa konkurencja, dostęp do rynków, niedozwolona opłata, spółdzielnia
Zobacz»

I ACa 2002/15

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 15 września 2017

Data publikacji: 15 marca 2018

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

usługi marketingowe, rabat, dostawca, odbiorca, marża handlowa, umowa handlowa, upust, przyjęcie towarów do sprzedaży, rynek, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • usługi marketingowe, rabat, dostawca, odbiorca, dostęp do rynków, marża handlowa, umowa handlowa, upust, przyjęcie towarów do sprzedaży, rynek, premia pieniężna, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, spółka z grupy, wielkość obrotów, gra komputerowa, opłata za przyjęcie towarów, spółka komandytowa, porozumienie, logo
Zobacz»

VII AGa 149/18

wyrok z uzasadnieniem

Sąd Apelacyjny w Warszawie

Data orzeczenia: 21 lutego 2018

Data publikacji: 18 maja 2018

Istotność:

Poziom podobieństwa: 68%

Wspólna treść

dostawca, usługi marketingowe, rynek, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, współpraca
  • Wspólne odwołania prawne
  • Powiązana tematyka
    • nieuczciwa konkurencja
  • Ważne frazy
    • dostawca, usługi marketingowe, rynek, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, utrudnienie dostępu do rynku, pozwany, przedsiębiorca, katalog promocyjny, pośrednik, współpraca handlowa, pozwana spółka, reklamowanie produktu, zysk, sklep, współpraca, zamieszczanie informacji
Zobacz»
Dodano:  ,  Opublikował(a):  Monika Czaja
Podmiot udostępniający informację:  Sąd Apelacyjny w Katowicach
Osoba, która wytworzyła informację:  Barbara Kurzeja,  Janusz Kiercz ,  Katarzyna Sznajder
Data wytworzenia informacji: