V ACa 536/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Katowicach z 2016-03-02
I ACa 604/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 lutego 2016 Data publikacji: 17 października 2016 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćrabat, dostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, rynek, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, usługi marketingowe, produkt, marża handlowa opłaty
|
XXVI GC 28/12uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 2 września 2014 Data publikacji: 24 września 2014 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćdostawca, produkt, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, akcja promocyjna, marża handlowa opłaty, pozwany, promocja, współpraca, usługa, cena, gazetki promocyjne
|
I ACa 615/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 5 listopada 2014 Data publikacji: 24 lutego 2017 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćdostawca, usługa, upust, cena, gazetka, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, rynek, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, rabat, akcja promocyjna
|
I ACa 2036/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 czerwca 2017 Data publikacji: 23 lipca 2018 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćnieuczciwa konkurencja, usługi marketingowe, dostawca, gazetka, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, opłata za przyjęcie towarów, współpraca, cena, dopuszczenie towaru, umowa, promocja, produkt
|
I ACa 864/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Krakowie Data orzeczenia: 2 października 2012 Data publikacji: 18 czerwca 2020 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćprzyjęcie towarów do sprzedaży, dostawca, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa, pozwany, produkt, upust, współpraca, gazetka, cena, umowa
|
VI GC 261/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Rzeszowie Data orzeczenia: 20 grudnia 2013 Data publikacji: 27 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostawca, promocja, współpraca, pozwany, gazetka, rynek, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa opłaty, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, towar powódki, rabat, akcja promocyjna
|
I ACa 505/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu Data orzeczenia: 3 lipca 2013 Data publikacji: 7 września 2013 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćwspółpraca, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, usługa, aneks, dostawca, produkt, pozwany, akcja promocyjna, promocja, marża handlowa opłaty, umowa
|
I ACa 792/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu Data orzeczenia: 30 października 2013 Data publikacji: 13 stycznia 2014 Poziom podobieństwa: 70% Wspólna treśćprzyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, usługi marketingowe, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, akcja promocyjna, współpraca, dostawca, marża handlowa opłaty, umowa handlowa
|
I ACa 226/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 3 listopada 2015 Data publikacji: 30 czerwca 2016 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, rynek, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, usługa, marża handlowa opłaty, pozwany, współpraca, cena, akcja promocyjna
|
I ACa 1890/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 grudnia 2016 Data publikacji: 9 lutego 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćgazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, usługa, dostawca, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, pozwany, rynek, współpraca, akcja promocyjna, czyn nieuczciwej konkurencji
|
I ACa 2162/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 stycznia 2016 Data publikacji: 19 lutego 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćdostawca, przyjęcie towarów do sprzedaży, rynek, usługa, opłata za przyjęcie towarów, produkt, marża handlowa opłaty, nieuczciwa konkurencja, gazetka, akcja promocyjna, współpraca, cena
|
I ACa 957/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu Data orzeczenia: 5 stycznia 2015 Data publikacji: 14 kwietnia 2015 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćrabat, pozwany, usługi marketingowe, współpraca, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, cena, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, marża handlowa, promocja, umowa, produkt
|
VII AGa 169/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 13 marca 2018 Data publikacji: 4 lipca 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćdostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, rabat, opłata za przyjęcie towarów, odbiorca, rynek, usługi marketingowe, pozwany, produkt, marża handlowa opłaty, współpraca, umowa
|
I ACa 695/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 lutego 2016 Data publikacji: 11 maja 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćdostawca, rabat, opłata za przyjęcie towarów, towar powódki, czyn nieuczciwej konkurencji, rynek, przyjęcie towarów do sprzedaży, upust, pozwany, marża handlowa opłaty, cena, usługi marketingowe
|
I ACa 346/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 23 października 2012 Data publikacji: 7 marca 2013 Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćusługi marketingowe, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, opłata za przyjęcie towarów, przyjęcie towarów do sprzedaży, pozwany, współpraca, produkt, akcja promocyjna, gazetki promocyjne
|
IX GC 1393/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Okręgowy w Poznaniu Data orzeczenia: 26 marca 2015 Data publikacji: 31 maja 2016 Istotność: Poziom podobieństwa: 69% Wspólna treśćusługi marketingowe, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, produkt, dostawca, współpraca, cena, marża handlowa opłaty, promocja
|
I ACa 1215/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 stycznia 2014 Data publikacji: 29 maja 2014 Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćdostawca, usługa, przyjęcie towarów do sprzedaży, gazetka, opłata za przyjęcie towarów, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, produkt, rynek, marża handlowa opłaty, odbiorca
|
I ACa 1029/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 stycznia 2015 Data publikacji: 24 lutego 2015 Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćusługi marketingowe, rabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, opłata za przyjęcie towarów, gazetka, marża, produkt, promocja, pozwany, dostawca, nieuczciwa konkurencja
|
I ACa 2002/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 15 września 2017 Data publikacji: 15 marca 2018 Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćusługi marketingowe, rabat, dostawca, odbiorca, marża handlowa, umowa handlowa, upust, przyjęcie towarów do sprzedaży, rynek, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów
|
VII AGa 149/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 lutego 2018 Data publikacji: 18 maja 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 68% Wspólna treśćdostawca, usługi marketingowe, rynek, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za przyjęcie towarów, marża handlowa opłaty, produkt, pozwany, współpraca
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Katowicach
Osoba, która wytworzyła informację: Barbara Kurzeja, Janusz Kiercz , Katarzyna Sznajder
Data wytworzenia informacji: